Jó hír!

Sziasztok!

Az előző bejegyzésben ugyan azt mondtam, nem tudok újdonsággal szolgálni, de a drive mappáimban garázdálkodva belefutottam egy félig megírt novellába, amit kedvem támadt befejezni. Talán nem is tartana olyan sok időbe, mert igazán nem sok hiányzik belőle - de pontos felkerülési dátumot azért nem merek mondani, mert most a sulival is van elég dolgom.

Remélem, ti is úgy vigyorogtok ennek hallatán, mint én, amikor rábukkantam arra a kis irományra - ami egyébként egy gyűrű sorsáról fog szólni. Mert ha igen, akkor van még egy jó hírem: segíthettek eldönteni, ki legyen a főszereplő! És nem azért, mert nekem nincs elképzelésem, hanem mert szeretném, ha ennyi kihagyás után valami olyasmi lenne olvasható a blogon, amit ti szeretnétek.

A döntés segítéséhez csináltam egy kérdőívet, amit 
érhettek el. Azért választottam ilyen szavazási formát, mert így tehettem bele egy egyéb opciót is, ahová ti írhattok javaslatokat. Ezzel kapcsolatban viszont az lenne a kérésem, hogy focista legyen az illető (bár őszintén, a novella szempontjából mindegy, mi a foglalkozása), és lehetőleg ne a spanyol bajnokság játékosa - tudjátok, hogy nem vagyok oda értük, így értelemszerűen csak fogcsikorgatva tudnék írni róluk.

Aki segít választani, annak megköszönöm, és egyébként az előző bejegyzésben kiírt szavazáshoz érkezett válaszokért is hálás vagyok!
xx, L.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése